Гарантія

  1. На що звернути увагу при покупці?
  2. Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він мені не підійшов?
  3. Що робити, якщо з товаром проблеми?
  4. У яких випадках гарантія не діє?

 

На що звернути увагу при покупці?

Отримавши товар (у кур'єра або офісі), в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання та оплати товару пред'явити претензії щодо зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.

Переконайтеся, що кур'єр видав вам усі необхідні документи, насамперед чек та гарантійний талон. Без талону ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, а потім збережіть документи в надійному місці. На деякі товари гарантійним талоном є товарний чек.

Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він мені не підійшов?

Так, але лише протягом перших 14 днів і тільки якщо ви його не використовували, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. Це означає, що операційна система комп'ютера не повинна бути активована, не повинно бути додаткового програмного забезпечення; телефоном не розмовляли; у пилососі немає пилу і т. д. При цьому має бути збережена упаковка з усіма компонентами. Ви повинні мати чек або інший документ, який підтверджує оплату.

Обмін або повернення товару, коштів здійснюється за адресою: м. Чернігів, пр-т Миру 53, офіс 551, з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 18.00 та в суботу за домовленністю. Телефони: (093)718-35-13 . За бажанням ви можете скористатися нашою службою доставки (у разі якщо відмова від товару відбувається не з вини продавця, транспортні послуги будуть платними).

Що робити, якщо з товаром проблеми?

Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не закінчився, зверніться до сервісного центру, який обслуговує цю техніку, або зателефонуйте в наш офіс сервіс менеджеру: (093)718-35-13.

Фахівці центру проведуть експертизу та ухвалять рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошей. За підсумками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Якщо проблему не буде вирішено, покупцю повертається повна вартість товару.

Зверніть увагу, що заміна дорогих і технічно складних виробів (комп'ютери, пральні машини, холодильники тощо) здійснюється лише за наявності істотних недоліків, при яких виріб більше не можна використовувати за призначенням.

У яких випадках гарантія не діє?

За законом гарантія втрачає чинність у таких випадках:

  • ушкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації;
  • виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.);
  • обладнання було пошкоджено внаслідок використання неякісних та/або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв;
  • дефекти викликані утворенням надлишкового шару накипу на нагрівальних елементах.