Отримавши товар (у кур'єра або офісі), в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання та оплати товару пред'явити претензії щодо зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.
Переконайтеся, що кур'єр видав вам усі необхідні документи, насамперед чек та гарантійний талон. Без талону ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, а потім збережіть документи в надійному місці. На деякі товари гарантійним талоном є товарний чек.
Так, але лише протягом перших 14 днів і тільки якщо ви його не використовували, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. Це означає, що операційна система комп'ютера не повинна бути активована, не повинно бути додаткового програмного забезпечення; телефоном не розмовляли; у пилососі немає пилу і т. д. При цьому має бути збережена упаковка з усіма компонентами. Ви повинні мати чек або інший документ, який підтверджує оплату.
Обмін або повернення товару, коштів здійснюється за адресою: м. Чернігів, пр-т Миру 53, офіс 551, з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 18.00 та в суботу за домовленністю. Телефони: (093)718-35-13 . За бажанням ви можете скористатися нашою службою доставки (у разі якщо відмова від товару відбувається не з вини продавця, транспортні послуги будуть платними).
Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не закінчився, зверніться до сервісного центру, який обслуговує цю техніку, або зателефонуйте в наш офіс сервіс менеджеру: (093)718-35-13.
Фахівці центру проведуть експертизу та ухвалять рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошей. За підсумками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Якщо проблему не буде вирішено, покупцю повертається повна вартість товару.
Зверніть увагу, що заміна дорогих і технічно складних виробів (комп'ютери, пральні машини, холодильники тощо) здійснюється лише за наявності істотних недоліків, при яких виріб більше не можна використовувати за призначенням.
За законом гарантія втрачає чинність у таких випадках: